24 de xaneiro de 2012

O PP anuncia máis sacrificios

Estes sacrificios, para quen? Segundo Pedro Puy, o portavoz do PP no Parlamento Galego, a situación é complicada e "haberá que tomar decisións adicionais que, esperemos que, como ata o de agora, non afecten o mantemento do núcleo duro do estado do benestar". Tamén dixo que o axuste pode traer "maiores esforzos e sacrificios á Administración e aos empregados públicos".
O que non dixo Pedro Puy é ata onde pensan chegar, cal é a parte branda do estado do benestar que si pensan tocar e que sacrificios se lle pensan impoñer a uns empregados públicos aon que se lles leva conxelado o soldo máis dun ano despois dun recorte nas retribucións.

1 comentario:

  1. Ya está clarísimo que los recortes que vendrán tendrán a los empleados públicos como primer y principal objetivo. Todos los días vemos y leemos mensajes en ese sentido en los medios y Feijoo ha sacado del armario su mejor cara de "solemne responsabilidad". Ayer, sin ir más lejos, lanzó una seria advertencia al personal sanitario en un acto que tuvo lugar en un centro médico. Llegó a acusarles de ser menos eficientes que la sanidad privada.

    A pesar de la lógica desmoralización de los sindicatos ante la brutal campaña de desprestigio que han sufrido (vergonzosamente jaleada por buena parte de la clase trabajadora), creo que no se puede perder ni un segundo para reaccionar con la máxima contundencia ante este nuevo ataque al empleo público. Y creo también que el ambiente entre los empleados públicos, a pesar de un cierto desánimo, es de creciente indignación.

    ResponderEliminar

Confederación Xeral do Traballo

Confederación Xeral do Traballo