2 de agosto de 2007

MOI IMPORTANTE: MOITOS ERROS NOS EXPEDIENTES PUBLICADOS NA PÁXINA WEB DE FUNCIÓN PÚBLICA

Está claro que, ó implantarse este novo sistema, o gordo das correccións vaise facer nos primeiros procesos selectivos e, especialmente, no primeiro concurso de traslados; más adiante, as correccións serán moito menores. Para nós, o ideal sería que o proceso fose permanente: é dicir, que los traballadores poidesemos engadir documentación ó expediente electrónico en calquera momento.

O problema está en que, unha vez comprobados os erros, o persoal non pode corrrixilos dado que o documento de rectificación non vai estar dispoñible ata o 15 de setembro. Consecuencia previsible disto: o tempo de que dispoñen tanto os funcionarios como os departamentos de persoal é mínimo se temos en conta que é en período vacacional é que, repito, os erros son moitos: faltan cursos (os de galego e os feitos fóra da Xunta, todos), faltan datos dos períodos de interinos anteriores ó acceso á condición de funcionario, faltan titulacións, ás veces o historial está valeiro, etc. Hai que ter en conta que todas estas situacións son valorables para o concurso e poden ser fundamentais para obter ou non praza.

Por isto, a CGT da Coruña fixo un escrito reclamando que se pusexe sa a disposición dos participantes no concurso o documento de validación ou rectificación, para poder así ir adiantando e aproveitar este mes e medio que falta para que comece o prazo de presentación dos certificados en Función Pública. Desde a CGT aconsellamos a todos que fagan un escrito similar a ver se a cordura fai acto de presenza na Dirección Xeral.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Confederación Xeral do Traballo

Confederación Xeral do Traballo